Annons:
Etikettkortmakeri
Läst 1879 ggr
[Malin]
10/31/10, 9:10 PM

Egengjorda julkort eller inte?

Kommer ni att göra era julkort själva i år eller köper ni?

Annons:
[Daisy-Moa-Elsa]
10/31/10, 9:23 PM
#1

Jag har inte bestämt mig än, brukar göra och sälja till förmån för hemlösa katter också men har liksom ingen inspiration ens till det så familj och vänner får nog nöja sig med köpe-kort i år verkar det som

[Malin]
10/31/10, 9:29 PM
#2

#1 Vad tråkigt att höra att du inte har någon inspiration :/ Men vilken bra grej av dig att sälja till förmån för hemlösa katter!

Madde
10/31/10, 10:00 PM
#3

Jag kommer göra egna julkort i år. Förra året blev det tyvärr inte så många pga att jag tog bort halsmandlarna precis innan jul och var riktigt dålig då.

Så tänkte ta revange i år istället. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

mongu
11/1/10, 12:58 PM
#4

Jag kommer att göra egna julkort i år. Har gjort det tidigare med. Men då mest målat med akvarell och gjort kort av det.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Spacegirl31
11/1/10, 8:21 PM
#5

Jag gör egna julkort :-)

* ~* Ha en bra dag *~*

Puma77
11/1/10, 8:33 PM
#6

Det blir nog egna om jag hinner med. Har 20 st som ska göras och säljas på marknad nu innan så det beror om jag hinner;)

 

//Pia

Annons:
SusannAlg
11/1/10, 10:09 PM
#7

Målet är att göra egna…. men ibland får det bli några köpta också. Vi ska träffas ett gäng på onsdag och göra julkort. Ska bli kul!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[Malin]
11/5/10, 4:00 PM
#8

#7 Blev det några fina kort i onsdags? :)

mongu
11/5/10, 7:15 PM
#9

Har gjort två julkort idag. Så härligt att skapa med vackra papper och färg och stämplar m.m.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

SusannAlg
11/8/10, 12:20 PM
#10

#8 Hmmm… det blev 3 kort… men dom blev inte så märkvärdiga… ska se om jag kan fota dom senare…

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[Malin]
11/8/10, 12:45 PM
#11

#9 Du får gärna visa dem i vår julkortstråd :)

#10 Ja, det hade vart kul att se i alla fall :) Vi har ju en tråd för julkort som du kan lägga dem i om du vill.

mongu
11/8/10, 5:18 PM
#12

Ska försöka att fota dom en dag och lägga ut dom i den tråden.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

shigne
12/18/10, 4:54 PM
#13

Det blev 10 st julkort!! Det var kul, men svårt… Tyvärr var jag så klantig att jag inte tog ett endaste kort på dem…

På så vis kan man se sina egna framsteg vad gäller denna "konstform"…

Annons:
[Malin]
12/18/10, 5:02 PM
#14

Jag är tyvärr väldigt besviken över hur få jag fick, gentemot hur många jag skickade, och dessutom är jag besviken över att endast ett fåtal verkligen uppskattade korten! :/ Men men, man kan inte få allt här i världen..

mongu
12/18/10, 5:42 PM
#15

Oj kom just på att jag skulle fotat korten innan jag skickade. Nu är det försent.

Fick ihop 15 kort får se om de uppskattas

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Malin]
12/25/10, 9:53 PM
#16

#15 Håller tummarna för att de uppskattas! :D

Upp till toppen
Annons: