Annons:
Etikettallmänt-och-ot
Läst 1353 ggr
[michaelalundgren]
7/5/10, 1:24 PM

OT: Vad ska ni göra i sommar?

Vad ska ni ha för er i sommar, och på eran semester? :)

Annons:
[michaelalundgren]
7/5/10, 1:25 PM
#1

Jag själv ska kanske till Öland med min sambo och jobba lite samt semestra.

Annars hoppas jag på att få börja jobba snart, så då blir det nog ingen mer semester än hemma, och på landet.. :)

[Malin]
7/5/10, 1:46 PM
#2

Jag hade typ två veckors semester i början på juni när jag och sambon var i Grekland och passade på att flytta :)

Nu blir det jobb fram till den 15:e augusti!

Be-Bopz
7/5/10, 3:17 PM
#3

Här kommer det inte hända så mycket, vi ska inte iväg nånstans.

karin4
7/6/10, 11:42 AM
#4

En annan jobbar i 3 veckor till sen blir det att rulla med husvagnen i södra Sverige. Det skall hälsas på div. släktingar och lite till…..

[Daisy-Moa-Elsa]
7/6/10, 10:56 PM
#5

Vara i stugan och bara ha det gott. Pyssla när jag känner för det, åka på loppisar och lata mig Skrattande

[Malin]
7/7/10, 12:34 AM
#6

#5 Det lät himla skönt du! :D

Annons:
[Daisy-Moa-Elsa]
7/8/10, 11:42 AM
#7

Mmm längtar, 4 stora pysselväskor står redo hemma Förvånad

karin4
7/8/10, 3:09 PM
#8

#7 Har du hela pyssellagret med dej?

Jag får vara glad om jag får med mej 2 pärlväskor på semestern eftersom det blir lite trångt i en husvagn.

Ja jag håller på med pärlor ochså "inte dyrt" eller hur??????

[Daisy-Moa-Elsa]
7/8/10, 6:20 PM
#9

ha ha har med mig allt nödvändigt, resten får vara hemma. Tur jag inte fallit för pärlpyssel…än. Inte billigt inte med pärlor.

LiloN
7/12/10, 8:16 PM
#10

Det blir att vara hemma. Vi åker en liten kryssning till Gotland, men annars blir det utflykter i Stockholm. Jag har startat eget nyss och kommer jobba en hel del med det på semestern.Skrattande

[michaelalundgren]
7/12/10, 9:13 PM
#11

#10 Vad är det du sysslar med när du inte scrappar? :)

LiloN
7/13/10, 12:52 AM
#12

Michaela, jag har startat eget inom scrapbooking. En kitklubb. Vet inte om jag får reklama mer än så här?
Det gör jag på en del och så jobbar jag några procent med ekonomi i kommunen också.

[michaelalundgren]
7/13/10, 11:54 AM
#13

#12 Gud vad kul!

Förut fick man det, men tyvärr har jag tagit bort att butiker och liknande får reklamera.

Jag kan lägga upp en länk, men vill du ha en banner eller liknande, måste du gå via iFokus-killarna.

Annons:
LiloN
7/13/10, 6:26 PM
#14

Du får gärna länka till min scrapkitklubb om du vill! Törs jag lägga länken här?? Eller vill du ha den på annat sätt? Första kitet kommer i augusti så än så länge pågår lite andra aktiviteter där i väntan på ktet.

Puma77
7/13/10, 6:43 PM
#15

Helt underbara LO:s du har på din blogg.

 

//Pia

[michaelalundgren]
7/14/10, 10:37 AM
#16

#14 Jag har länkat under länksidan :)
Blev väldigt sugen på att beställa kit, synd bara att man inte har någon inkomst :( Men kommer nog att beställa så fort en lön kommer kontinuerligt igen!

LiloN
7/14/10, 7:47 PM
#17

Tack! Det ska bli så kul när allt tlll första kitet i augusti kommer. Allt är beställt och vad jag förstod idag så ska en del skickas idag från USA och resten förhoppningsvis innan veckan är slut!

Madde
7/15/10, 1:36 AM
#18

Jag jobbar hela sommaren, har precis fått komma tillbaka till mitt jobb så semstern uteblir. Även om jag var i paris i 5 dagar över midsommar. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[michaelalundgren]
7/15/10, 11:03 AM
#19

Jag var på Öland förra helgen och hade min semester. Imorgon börjar jag tills vidare på det jobb jag hoppas få. Dom var tvugna att söka internt eller så innan det blir säkert om jag får tjänsten. Men samtidigt behöver dom ändå en.. Så jag fick hoppa in med kort varsel :)

SusannAlg
7/17/10, 3:48 PM
#20

Börjar 2 veckors semester idag! Är i vår stuga i Halmstad. Har varit dåligt på scrappfronten….. har haft fullt upp med att tillverka smycken. Är med i en slöjdförening och vi har en hantverksutställning i 2 månader nu under sommaren, så då behövde jag ju fylla på lite…

Har inga pärlor eller pyssel med mej till stugan….. det får bli läsning och korsordslösning…. ååå vad jag kommer att längta efter mina pärlor….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Annons:
Upp till toppen
Annons: