Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 885 ggr
[michaelalundgren]
6/23/10, 9:59 AM

Statistik v.24

Här kan ni se statistiken för v. 24
och här kan ni se förra som visades som var v.4.

Lite tråkigt att se att vi endast är 4 aktiva medlemmar..

Annons:
Be-Bopz
6/24/10, 3:32 AM
#1

Ojdå, vi får se till att bli mer aktiva, mycket roligare med en levande sajt !

Det är samma på ett forum jag är ansvarig för tyvärr nu under dessa fina dagar….

[michaelalundgren]
6/24/10, 12:16 PM
#2

#1 Jag kan tänka mig att det har lite med vädret att göra.. Men tyvärr känns det som att det är lika dåligt även dom fina dagarna..

Känns som sajten dött ut lite, och jag hoppas på att få igång den igen. Med hjälp såklart :)

Be-Bopz
6/24/10, 10:41 PM
#3

Vi får alla se till att skärpa oss då Skrattande

Jag har tappat lusten lite, om jag talar för mig själv, haft mycket annat i skallen och sen har jag faktist inte haft nåt att göra sen min syrra fyllde i maj, så nu väntar jag på att nån fyller för då vet jag att lusten kommer igen.

[michaelalundgren]
6/24/10, 10:44 PM
#4

Självklart är det ju som men det mesta kreativa hobbys att det finns dalar och svackor.

Men tråkigt om det är så för ca 170 medlemmar samtidigt.

Måste ju finnas något sätt att nu ut på, och hitta nya medlemmar?

[Daisy-Moa-Elsa]
6/25/10, 12:50 AM
#5

Jag tror siten kommer rycka upp sig om det blir mer aktivitet från Sajtvärd med Medarbetare. Som det blev startades sidan och sen efter nån månad hände ingenting i princip mer än det lilla som medlemmar skrev, lite som långsam förtvining när ingen håller i rodret. Men med ny Sajtvärd med ny energi tror jag absolut det går att få fart på siten Skrattande

Puma77
6/26/10, 11:04 AM
#6

Hoppsan där ser man;)

Jag har semester nu och ska försöka pyssla lite och skriva här inne om det jag gör.

 

//Pia

Annons:
Upp till toppen
Annons: