Annons:
Etikettscrapbooking
Läst 1185 ggr
Puma77
6/26/10, 11:15 AM

Favoritsak/verktyg/maskin

Har ni något verktyg, maskin eller sak som ni känner att ni inte skulle kunna klara er utan. eller som ni bara älskar att använda?

Jag har min embossingfön som jag bara älskar. Embossar på nästan allt jag gör för att få effekt och favoriten är hologram av de som jag testat.

Vad har ni för favoriter?

 

//Pia

Annons:
Evanlo
6/26/10, 2:49 PM
#1

Skärmaskinen, jag har en rosa Cutterpede!

Och just nu är det stor sorg här, i veckan hade jag med mig den till jobbet, och på hemvägen trillade den ur väskan (som den naturligtvis var för stor för), och gick sönder. Så nu är jag lite i valet och kvalet - köpa en ny likadan eller köpa någon annan modell, och då sälja alla bladen med olika mönster? Egentligen är jag inte missnöjd med min skärare, men det kan ju ha kommit något nytt …

[Daisy-Moa-Elsa]
6/26/10, 2:57 PM
#2

Oj vad svårt.  Det går nog i vågor, för ett halvår hade jag sagt öljettången men nu är det nog edge-scrapern. Fast pincetten går ju inte att leva utan heller, eller den avbrutna grillpinnen att linda blomstjälkar runt. Vem säger verktyg måste vara flotta *skratt*

Puma77
6/26/10, 3:08 PM
#3

Ha ha jag använder en virknål (har väl de flesta hemma) till att linda blomstjälkarna med;)

 

//Pia

karin4
6/28/10, 9:47 AM
#4

Jag klarar mej inte utan min pincett. Fast "Grodan" är ju himla bra att ha.

Be-Bopz
6/28/10, 7:31 PM
#5

GladVad är "grodan" , för en annan som inte är så insatt vet inte vad det är

Jag har inget favoritverktyg, har inte hållt på sålänge, men nåt jag har märkt är bra att ha är pincett och ett bra verktyg när man skär papper Skrattande

Puma77
6/28/10, 8:32 PM
#6

Kan grodan vara cuttlebug?

 

//Pia

Annons:
[michaelalundgren]
6/28/10, 10:05 PM
#7

Har inga verktyg än förutom händerna och en skalpell.. Men måste då medge att händerna är dom bästa :P

Näe, skämt å sido. Pincett blir nästa grej att införskaffa!

karin4
6/29/10, 9:35 AM
#8

#5 Sorry, jag skulle förstås skrivit att "Grodan" var en cuttlebug. Man skär ut figurer i papper med den.

#7 Ska du köpa pincett så kan jag faktiskt rekomendera Panduros lilla pincett.

Upp till toppen
Annons: