Annons:
Etikettinspiration
Läst 1000 ggr
Madelone
2/12/16, 9:57 PM

Inspration för hemmagjort present kort.

Hej.

Min mamma fyller år i april och jag och min bror tänkte ge bort en dag på ett spa. Hade viljat göra att till en enda stor överraskning ända tills man kom till spat. Men jag vill att hon ska välja sina spa behandlingar själv så hon verkligen får dom behandlingarna hon vill ha. och då måste dom bokas mins två veckor innan.  Men nu sitter jag och funderar lite på hur jag  ska kunna göra allt till ett eget presentkort typ..  Är det någon här som har gjort det och har lite tips eller idéer att dela med sej av. Tack :)

Annons:
Marinas Mix
2/13/16, 6:49 AM
#1

Visa broschyren/sidan och fråga din mamma om råd, säg att en kompis ska boka till sin mamma/syster och undrar hur hon skulle välja. Sedan när din mamma valt, kan du boka behandlingarna hon vill ha Därefter kan du fundera på layouten på kortet om din mamma väljer säg pedikyr så sätter du dit ett par fötter och tiden för den behandlingen och så vidare.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

PysselSab
2/22/16, 10:50 AM
#2

Ja, #1 ger bra förslag. :) 
Om du inte vill göra på det sättet så kan du göra ett dubbelt kort där du på utsidan dekorerar med spa-tema och sedan på insidan kan du skriva vad presentkortet gäller (t.ex. vilket ställe och antal behandlingar eller liknande). Jag är övertygad om att din mamma kommer bli superglad!

Scrapbooking och pysseltillbehör hos www.instila.se

Upp till toppen
Annons: