Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettmaskiner-och-verktyg
Läst 1597 ggr
Zahara
1

Nya snyggingen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta här vad som fått plats på mitt skrivbord. Hade en svart innan som såldes och nu har jag denna fina! (Sizzix BigShot)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Emo
0

Visst är den snygg - men vad kan du göra med den? 😉

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

Så fin, Zahara.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Zahara
0

Det är en dies maskin som skär ut allt möjligt och även torrembossar. Kostar en slant att köpa in men det tjänar man in på kort tid. Gör ex mina blommor själv och alfabet och en massa annat :)

Emo
0

Så kul! Då kommer vi att få se mycket fint, som du gjort med den fantastiska maskinen.😃

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niwa
0

hehehe bytte du pga färgen??
jag letade som en tok efter en  grön groda, men då hade de rosa släppts och fanns bara dem att få tag på.hade gärna haft en grön i stället🤪men men den gör bra ifrån sig trots färg

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Zahara
0

Nej en vän som bor mitt ute i ingen stanna utan körkort blev sugen när jag hade med min och köpte den och så fick jag pengar till en ny. För dyr för att bara puta pga färg! Men pema har dem billigt!! 799kr mot 1200kr!!

SusannAlg
0

Skulle också vilja ha en sån…. men det värsta är ju inte priset på maskinen…. man måste ju ha många olika stansar (eller vad det heter)…. å dom är inte billiga…

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Zahara
0

Susann, jag säljer dies till bra priser!! Alla runt 100kr och då är där 5-8 st i paketet :) så vet man var man ska leta är de inte så dyra!! Maskinen hittar du billigast på www.pema.cc 799kr finns nog inte billigare någon annan stans! Jag rekommenderar den starkt, har sparat massa på den, maskinen tjänade jag in på mindre än 6 månader, köper nästan inget längre mer än papper, resten gör min "gröna fara"