Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettscrapbooking
Läst 741 ggr
Lia
0

Månadspaket

För några år sen ringde en försäljare till oss som sålde månadspaket med scrapbooking. Mamma tackade ja, och varje månad dök det upp ett paket med lite nya papper och nya roliga prylar och glitter och allt vad det kunde vara! Efter några månader hade jag en liten samling, eftersom jag inte använde det så frenetiskt. Efter ca ett år sa vi upp det eftersom jag då hade en liten samling, plus att det kostade en del. Men nu saknar jag de små paketen och vill ha dem igen. Problemet är att jag inte minns vad företaget hette, och det står ingenstans bland mina prylar.

Så någon här kanske vet var man kan beställa såna här paket? Det får inte vara för dyrt, och inte enbart papper eller något annat enformigt. Variation är nyckelordet!

Majaa12
0

http://www.scrapbookingklubben.se Paketen verkar innehålla lite olika saker :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

avon
0

Jag vet att det funnits minst en till, men kommer absolut inte ihåg namnet nu. Nu för tiden tror jag dessutom att det finns fler alternativ. Butiker som sätter ihop paket och så. Kanske värt att kika runt lite. Jag önskar att det inte blev så dyrt med frakt (tull och moms) från USA. Där finns riktigt fina månadspaket. Hoppas du hittar vad du söker :)

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus