Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettmaskiner-och-verktyg
Läst 2945 ggr
Be-Bopz
0

Stansar/punch

Har ju sett att det finns olika märken och jag ser olika priser, jag tänkte på dovecraft och fiskars, är det nån skillnad i kvalite på dessa ?

Tänker på de som ligger på tradera tex, de kan bli ganska dyra…

karin4
0

Kvalitets-mässigt är det svårt att veta, alla har väl sina favoriter.

Sen beror det ju på hur flitigt punchen har andvänts ochså…..

Jag gillar Marta Stewart…..

Be-Bopz
0

Jo jag har sett hennes, de verkar otroligt bra faktist.

Bara det att jag har sett hörnstansar som går för en hel del pengar och här i stan på bokhandelsn kostar sådana 59 kr och då slipper man frakt bla.

Evanlo
0

Det kan lätt dra iväg på Tradera … ett tag skulle "alla" ha en fjärilsdie från Quickutz. Normalpris i butik låg väl runt 250 kr, men på Tradera kunde slutbudet bli över 400 …

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Hua ja på tradera får man passa sig så man inte rycks med. Jagade en hÄngla stämpel som jag och en väninna trodde inte fanns i hÄngla-butiken å jisses sicken tur, den blev nästan dubbelt så dyr på Tradera som i butiken och vi fann den i hÄnglas webbutik.

Martha Stewarts stansar är underbara me löööööv Skrattande

karin4
0

Det finns så många olika sorters hörnstansar och därför en massa olika priser förstås.

Så det lönar sej att jämföra och inte ha för bråttom.

Be-Bopz
0

Jo det är tur att man har lite koll och kollar läget på andra ställen innan man hänger med i dessa ibland skyhöga priser, har sett de som finns här i stan för 59kr ibland kommer upp i typ 80-90 kr sen frakt på det Obestämd

Sara
0

Marthas bårdstansar är jättesnygga men ack så dyra.

Sara

Be-Bopz
0

Jo tyvärr har jag sett att de är lite dyra, kanske man kan köpa nån gång i framtiden.

Sara
0

Ja, när de blir "gamla" och folk inte tycker de är lika roliga längre.

Sara

karin4
0

Ja fast "Dolly Lace" punchen blir aldrig för gammal.