Hjälp med text!
Hej!
Nu skriver jag mitt allra första inlägg här! Jag har hållt upp med min scrapbooking i snart 1år, men har nu börjat måla tavlor lite grann i stället. Vet att det inte är rätt forum för det, men jag behöver verkligen er hjälp!
För att göra en mycket lång historia micro kort så har en bekant blivit rånad och torterad riktigt illa och ligger nu på sjukhus. Tråd finns om detta inne på Psykologiforumet (Hjälpa en torterad människa?)
Jag ska nu i alla fall måla en ängel och har tänkt skriva en text i en båge antingen under bilden eller över. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Däremot så vet jag att "scrappare" har bra koll och kan sånt här:-)
Jag har funderat lite på "En vakande ängel bara till dig."
Men jag vet inte… vad tycker ni?

Jag tycker det låter jättebra! kunde inte komma på något bättre själv! :P
Funderar lite på "En skyddande ängel bara för dig" också… Nu har jag målat ängeln och den blev så pass stor att texten inte får plats på framsidan. Så jag tänkte skriva den på baksidan av tavlan i stället. Som ett litet meddelande.
Tycker med att det blir bra med just den texten. Det är ju ord från dig som kommer från hjärtat och det är ju bland det viktigaste.
//Pia
Tack! Det blir den sista texten jag skrev. Hoppas "vår lilla bonne" får komma hem snart! (Kommer ev tas upp i Efterlyst på 3án nästa vecka…)