Tidningar och inspiration..
Har ni några tidningar som ni läser/prenumererar på?
Köpte hem Scrapbooking m.m. med mig hem från affären idag, ska se vad det är för något sen och om det är något att fortsätta köpa..
Läser ni tidningar i pappersform, eller följer ni några på internet, eller både och?
Dela med gärna med er, och kom med tips och förslag!
Jag har köpt Magnolias tidning ett par gånger. Annars surfar jag mest folks bloggar för inspiration och tips.
Länka gärna någon favoritblogg :)
Oki, här kommer några som jag verkligen gillar
http://handarbetascrap.wordpress.com/
http://yolidesign.wordpress.com/
Glömde ju en favvolänk, med stor blandning på LOs. kort, altrat och massa skoj
Magnoliatidningen köper jag annars kikar jag runt lite på nätet med.
//Pia
#1 & #5 Vart kan man få tag på den här Magnoliatidningen? :)
#7 Tack, ska se om jag ska beställa hem ett nr, och sen kanske även en prenumeration..
Hm…undra om det var City Gross jag köpte den på
Vi har ju inte den affären och vad jag vet så har jag bara sett den i pysselbutiken här. Men det är ju skillnad på stad ;)
//Pia
#9 Åh, då ska jag kolla där nästa gång jag passerar City Gross :)
Men ni andra, kom gärna med era inspirationskällor.
Jag kikar gärna in till inkido och tesa prickiform
//Pia
ah, tesa prickiform är najs
Hittar ju lite smått och gått här o där. Något som tydligen blivit populärt och som kunde vara en kanonpresent eller om man vill ha själv är after eight automaten.
//Pia

Jag läser Scrapbooks etc, dock kommer inspirationen ändå, men dey är kul att läsa iaf.
* ~* Ha en bra dag *~*
Magnoliatidningen kan även köpas hos Pressbyrån, och jag tror jag såg den på Coop Forum. Själv kan jag inte läsa den, då jag hakar upp mig på felskrivningar, särskrivningar och dåliga översättningar. 
Min favorittidning är engelska Craft Stamper, men även Papercraft essentials, Cardmaking & Papercraft, Scrap & Stamp Artist m fl brukar kunna följa med hem.
Jag ska få mig en del tidningar av min "kusin" när hon kommer till Stockholm, hoppas det är lite läsvärt :)