Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettscrapbooking
Läst 2242 ggr
Puma77
0

Plånbok

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För er som såg min plånbok jag gjorde med INkido så finns nu en beskrivning på Hannas pysselstugas blogg om man vill testa själv.

Tänk på att ta ett papper som är mönster på båda sidor för att det ska bli bäst resultat.

Här är ett av mina resultat.

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Den är så himla läcker Skrattande

Puma77
0

Ja nu vill jag se bilder på era varianter;)

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Hm, när jag är på tredje bilden från slutet så ser det inte sen ut som andra bilden från slutet….vad har jag missat? Finns inte en chans att få tredjebilden från slutet att se ut som den andra

Puma77
0

När du satt in kanterna inuti den andra sidans vikning som bilden visar så trycker du till pappret nertill så det blir platt. Sen viker du den efter mittens vikning på lodräta hållet så har du plånboken.

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

ha ha jag glömde "halvera" den, nu är jag med, tackar

Puma77
0

Ha ha lätt hänt.

Glömt säga att inuti denna så blir det två fack med, en på var sida. För att lättare kunna få tag i och sätta i lappar mm i de facken så har jag haft en stans som gör runda hål. Halva den har jag satt i kanten på facket och stansat ut en halvcirkel på var sida. En uppe på en sida och en där nere på andra sidan.

//Pia

karin4
0

Verkar vara tekniskt svårt, undrar om jag klarar detta…….

Puma77
0

Det är inte så svårt när man gjort det sen. Jag gjorde den på träffen en gång men kom ihåg alla detaljer när jag kom hem sen;)

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Ha ha Karin klarar jag klarar du :-D

karin4
0

Ok tror du det så får jag väl försöka….

Återkommer när jag har testat, när det nu blir. Har för tillfället en svacka på pysselfronten….

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Absolut det tror jag.

Ha ha jag började å så stämpla jag för glatta livet på tagsen i halvmörkret och konstigt nog matcha inte färgerna pappret i dagsljuset Obestämd kanske jag skulle tänkt på innan

[Malin]
0

Åh, det där kanske man skulle ge sig på en dag :D

LiloN
0

Jag gjorde en förut, fast efter annan beskrivning. Den är mer "manlig" och så gav jag den till brorsan när han fyllde år. Din variant gillade jag massor, ska prova någon gång!

LiloN
0

En bild till på plånboken jag gjorde uppvikt

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Den var superfin den med. Var hitta du den beskrivningen? Jag testade Pumas variant…..undra vart den hamna hmm

[Malin]
0

#13 Den var kanonfin! :D

[michaelalundgren]
0

Helt fantastiska plånböcker :) 
Är verkligen super imponerad över era skapelser!

SusannAlg
0

Vad kul idé! Det måste ju vara riktigt spännande att få en sådan!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[Malin]
0

Här är min version: