Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1336 ggr
[michaelalundgren]
0

Nå ut till andra scrappare..

Hur kan vi göra för att nå ut till andra scrappare, som kan komma hit med lite "nytänkande"?

Som kan komma med förslag och ideér, och förhoppningsvis massor med inspiration.

Hur ska vi sprida sajten? 
Några förslag?

Be-Bopz
0

Jadu, vad gör man? Jag har inga vänner som scrappar heller, knappt ingen som vet vad det är Obestämd

Du får gå ut på andra ifokussajter och tala om att vi finns antar jag, skriva att även om sajten har funnits ett tag så är det en ny Sajtvärd osv.

Jag gör ju tex "reklam" för det forumet jag sköter på andra sajter och forum

Puma77
0

Jag har ju skappat en ny blogg med mina scrapbookingalster mm så jag kan ju även länka hit.

Den är ju ganska ny så inte så många har hittat dit men sen har jag inte skrivit så mycket än så jag har gett utt adressen heller så mycket.

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Kanske lite Ot…men vad tror ni om att ha en nålad "tipstråd" dvs kanske inte med mässor utan ifall nån nätbutik har extra bra priser, nån som säljer ut etc. Sen kan det ju vara tips när man pysslar med så klart

[Malin]
0

Att länka från bloggare och så vidare är ju kanonbra! :D Annars är det ju bra att bjuda in vänner och Facebook är ett kanonbra initiativ. Man kanske även skulle kunna ordna en Twitter-sida?

Förresten, du får gärna göra reklam för sajten på "mina" sajter Träning & Bloggande :)

[michaelalundgren]
0

#4 Har du lust att lägga upp något bra på dessa sajter? :)

[Malin]
0

#5 Träning och bloggande menar du?

[michaelalundgren]
0

#5 Yes :)

[Malin]
0

#7 Yes, absolut! Fixar det med en gång :)

[michaelalundgren]
0

#8 Härligt :)
Hoppas det ger resultat! :)

LiloN
0

Det finns ju många forum för scrappare. Nackdelen är ju att man inte kan reklama för andra forum där…

Ett tips! Något som är populärt är cybercroppar. När man har tävlingar i forumet och där man bett butiker att sponsra med priser. Butikerna får reklam och forumet får priser att dela ut…

Hur många är det som är inne aktivit på det här forumet?

Puma77
0

Det är ju inte så många som är inne här än tyvärr så vi vill ju få igång det lite. När det är lite fler så finns lite planer på att anordna lite i alla fall. Jag har lite idéer i alla fall.

//Pia

[michaelalundgren]
0

#10 Förra veckan var det 3 aktiva medlemmar.
Det brukar ligga runt det, och nu sommartid är det kanske svårt att få fler så länge det inte regnar?!

Jag och nilma (min medarbetare) försöker få igång sajten igen, men som sagt, det är sommar.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Då tycker jag alla skaffar mobiltbredband så kan vi alla ligga i solstolen och surfa på scrapping iFokus Skrattande för regn vill vi inte ha Rynkar på näsan

[Malin]
0

#13 Haha, kanonbra idé!

[michaelalundgren]
0

#13 Ja det tycker jag verkligen alla ska göra :)

Madde
0

Det man kan göra är att marknadsföra sig på mässor helt enkelt. Att man är en sajt med scrapbooking för scrapbookare helt enkelt.

Jag skulle självklart vara här mer om det vore mer aktivt. Men så har man en dum arbetstid som 10-19 och då försvinner även dagarna allt för lätt. =(

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[michaelalundgren]
0

#16 Skulle sajten vara mer aktiv skulle kanske även fler vara här. En aktiv sajt lockar medlemmar.

Marknadsföra sig på mässor låter ju bra :)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Man får köra lite gamla hederliga "mun mot mun" metoden med, prata och berätta om den.

Håller med #17 att en mer aktiv site lockar ju fler hit

[michaelalundgren]
0

Då vi fått lite nya medlemmar hit, så puttar jag upp denna :)