Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettmaterial
Läst 1591 ggr
[michaelalundgren]
0

Scrapbookingkit på Lidl

Någon som kollat alternativt köpt kitet som tydligen ska finnas eller ha funnits på Lidl nu? :)

Är det något att ha? Vad ingick?

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Men det var ju där jag skulle åka förbi efter jobbet, glömde det helt. Nån som kikat där?

[michaelalundgren]
0

Jag var in på Lidl igår och kikade.

Och det jag kunde se var lite stjärnor, samt ngt kit med en canvastavla. Inte så lockande för mig, som knappt har några saker, så vet inte om det skulle vara så lockade för ngn annan?

Var några häften med papper också. Ingen wowkänsla direkt, var väl några som var ok, men det var fram/baksida på samma ark.

Sen vet jag ju visserligen inte om det funnits ngt annat kit som var slut?

Evanlo
0

Nu har jag kollat lite på Lidl's kit. Inchiekiten var väl inte så roliga nej, däremot köpte jag 12"-häftena med dubbelsidigt papper. Papperskvaliteten var ok, och så har jag två döttrar som kan ta de papper jag inte vill ha. Köpte även blocket med annat pysselpapper, då jag såg möjligheten att göra matchande kuvert av vellumpapprena, särskilt barnmotiven. Och även där kan barnen ta det jag inte vill ha. Saxarna såg väl så där ut, och glitter har jag redan. Köpte även kitet med stickers, då jag såg en del möjligheter för dem.

Det fanns även penselset och akrylfärgstuber, som jag inte tittade närmare på. Blinget såg väl ut så där, och eftersom de inte var förklistrade så fick de stanna i affären. På Lidl här vid jobbet verkade kiten med punchar ha tagit slut.

Hur veckans erbjudande hos Lidl ser ut, kan man se här.

SusannAlg
0

Jag köpte ett bords-staffli och tösen köpte häftet med 30 papper för 29:- Jag var lite sugen på det andra blocket också….men jag håller på att beställa en del från cchobby nu, så jag lyckades hejda mej….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Evanlo
0

Mmm - jag funderade på stafflit också, men insåg att jag inte har plats för ännu en bra-ha-sak, målar ju inte … 

Fast den är säkert bra att ha … Skrattande

SusannAlg
0

Kanske en viss fördel att man målar, i alla fall ibland… om man ska ha ett staffli… Flört.

Kom på att jag också roffade till mej sista förpackningen med relief stickers…. såna där i guld å silver med texter och även bilder. Jättefina var dom.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken