Äntligen fredag!
Vad skönt att fredagen är här! Vad har ni för planer till helgen? Förutom att rösta då, för det hoppas jag alla gör!
Funderar på om vi kanske ska orka oss ut en sväng i skogen och leta lite svamp? Kanske scrappa något? Och så behövs det städas… som alltid…
Bloggen om Igor och Noël - våra Cornish Rexkatter
http://fromplanetrex.blogspot.se/
www.mollysscrapbooking.se
http://mollysscrapbooking.blogspot.com
Ja, äntligen :)
Jag är frisk, men hemma som "sista-kurerings-dag".
Imorgon till söndag, ska vi vara hundvakt :)

Har ingen aning om vad jag ska rösta på….. är pinsamt ointresserad av politik… men jag får väl göra nån test på nätet å se vad som stämmer bäst in på mej…. så visst ska jag rösta……
Är sugen på att åka en runda till Ullared…. så det kanske blir en sådan runda i eftermiddag. Det finns ju en Panduro-outlet butik där också…. som kan vara värd ett besök. (Fast jag har beställt en laddning från deras rea redan…..)
Jag har bara ca 7-8 mil dit, så det är ju inte så långt. Men vi får se, för det bästa hade ju varit att hitta en hundvakt… för det är lite tråkigt att turas om att stå utanför med hunden…. Han är ju bara drygt 6 mån. så jag vill inte lämna honom ensam längre stunder.
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Är hos min syster i Karlstad just nu. I em ska vi in till stan och hämta min nya glasögon, samt shoppa lite.
Imorgon åker jag hemmåt - "bara" 85 mil att köra - så min helg är nog räddad!
Val på söndag och uppackning och tvätt!
Men jag hinner nog klämma och känna på det nya scrapet jag inhandlat här nere - samt lite pärlor och sånt!!!!

Självklart ska jag rösta :-)
* ~* Ha en bra dag *~*
Åkte till stugan i hopp och svamptur imorrn, men enligt grannen tomt i skogen runt här 
Nåja då får jag ägna mig åt att stämpla upp motiv inför julens kort. För en gångsskull släpa jag inte med ALLT pyssel utan bara en liten handfull saker.
Skönt att det blivit helg! :D
Idag ska jag städa lite på mitt rum, sen blir scrapbooking! och så ska jag försöka att hinna med att fota lite :D
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus