Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettom-sajten-ifokus
Läst 900 ggr
[michaelalundgren]
0

Sajten / Aktivitet

Vad skulle ni vilja se på/med sajten för att aktiviteten skulle öka?

Vad skulle locka in er mer hit för att diskutera, starta diskutioner osv..?

Aktiviteten har varit lite lång nu ett tag, och som Sajtvärd vill jag ju inte se det hända :) Jag vill ju ha en sajt med väldigt stor aktivitet…

Kom med förslag. Hjälp till att förändra och framför allt förbättra sajten.

Tycker ni att Jag som Sajtvärd ska göra något annorlunda, eller bete mig annorlunda på något sätt?

SusannAlg
0

Hej! Istället för att starta en tråd varje morgon så skulle vi kunna ha en sk. "snacketråd" där vi kan babbla om vad vi gör eller har gjort under dagarna. Annars är risken att man missar intressanta trådar för att dom snabbt hamnar som äldre inlägg.

Vi skulle kunna ha en scrapp-tävling. Rita upp en grundskiss som man måste följa, å se hur många olika resultat det kan bli av samma grund.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Fia--Lisa
0

Tävlingar/utmaningar tycker jag är spännande ;) Kan vara skissutmaning, eller kanske en utmaning typ gör 4 layouter med bara 8 saker (som man själv får välja naturligtvis) Såg detta någonstans, och jag har tänkt att jag ska prova det, kul att utmana sig själv! Veckans skissutmaning kanske? Eller 14 dagars skissen kanske om man behöver mer tid? ;) Jag kan säkert komma på en hel del tävlingsideér/utmaningsideér till. Det enda här är ju att utan deltagande så blir de inte alls kul…

Eller varför inte dra igång en swapp??

[michaelalundgren]
0

#2 Och då måste jag fråga, som inte hållt på så länge, vad en Swapp är? :)

Evanlo
0

Swapp, eller swap (ordet kommer ju från engelskan), är helt enkelt byte av saker. Några går ihop och byter olika saker. Säg att du t ex har mycket av ett julpapper, men nu tycker att det blir tråkigt med samma på alla kort, så kan du byta bort en del i julpappersswapp, och förhoppningsvis få tillbaka lite nya vackra papper. Eller att det är några som lite olika Tim Holtz-dies, och skulle vilja byta till sig lite utstansat av det som man inte själv har. En värdinna håller i swappen, och alla skickar ett bestämt antal per medlemmar i swappgruppen till denna, tillsammans med ett förfrankerat kuvert. Värdinnan delar upp allt som inkommit och skickar tillbaka.

Fia--Lisa
0

Jag har även varit med (swap) när man tex gjort egna blommor mm. så har alla fått av allas (och kanske en liten beskrivning så man själv kan göra fler Flört )