Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettbildgalleri
Läst 1233 ggr
[Daisy-Moa-Elsa]
0

Min livs första LO

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ju på scraphelg förra helgen och gav mig på min första LO, vet inte om jag är klar med den än.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Närbild, saknas lite pärlor tror jag

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Massa shopping blev det iallafall Tungan ute

Blev tokförtjust i "bröllopspappret"

Puma77
0

Åh jag som trodde du gjort LO innan;) Jättefint ju och vilka härliga saker du köpte, älskar stämplarna :)

//Pia

karin4
0

Den stämplen med fåglarna har jag ochså stått och nypt i…..

men det blev någon annan i slutänden.

Be-Bopz
0

Jättefint Glad

karin4
0

Ooppsss glömde skriva att Lo:en blev jättefin…..

Inte tycker jag att du behöver sätta på mera…….

Evanlo
0

Själv lay-outen tycker jag är färdig, däremot blir jag nyfiken på varför du valt just den bilden? Vad betyder den för dig? Så lite journaling skulle vara kul, särskilt som man tänker sig att den kommer ingå i ett album som går i arv.

När min farmor dog slängdes flera album med för min pappa och hans syskon helt okända människor, som inte betydde någonting för dem. Hade det däremot stått vid bilderna vilka som fotograferats, hade det varit roligare att spara.

Och så här i efterhand, hur dum var jag?!? Äkta vintagebilder som bara kastades!!Skrattande

PS Var du på Handarbetas träff? Karin4 o jag var där o shoppade, bl a köpte jag samma dörr från Crafty Indivuduals.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Kommer inte ihåg namnet på byn där bilden är tagen men det är bergen i Provence i Frankrike. Jag pluggade därnere i några år och det här är från resan ner där min familj följde med och gjorde en semester av det hela. Min mamma har fått en förstoring av detta foto som är jättevackert när det inte bara är en färgkopia som här. Hm…kanske ska sätta en liten "tags" som med kort info eller bara nåt ord om vart det är i lilla rutan upptill som….värt att fundera på.

Oh äkta vintagebilder hade ju inte varit dumt inte. Jag har några bilder från bara 60-talet som jag tänkte scrappa på vid tillfälle, men hade ju vart fränt från 1900-talets början. Bra tips där, ska fråga mina föräldrar om de har några på min mor och far-föräldrar som små

Japp jag och mina kompisar var där, jag var bara där på lördagen för jag var upptagen på söndagen så jag var bara in en sväng sent då. Lustigt ni var där med Skrattande

Visst är dörren läcker, den ligger på mitt bord, vet inte riktigt hur jag ska göra kortet med den än. Mognar i min skalle kan man säga ha ha

Tack för alla uppmuntrande ord, kanske man vågar sig på en till

ica86
0

jätte fint ju :) minns hur min såg ut jag har den även kvar törst inte TITTA

Daizycarola
0

Finfint :D