Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettbildgalleri
Läst 2255 ggr
[Malin]
0

Album nr 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag i full gång med det andra albumet då det första, till min systerdotter, blev klart förra veckan.

Här kommer lite layouter:

[Malin]
0

[Malin]
0

Och så en till:

LiloN
0

Jättefina!!! Glad

[Malin]
0

Tack så mycket :)

[Malin]
0

En till..

[Malin]
0

Och denna!

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Här går det undan, jättefina Glad

Denna kommentar har tagits bort.
[Malin]
0

Här kommer mera!

[Malin]
0

Och denna som är gjord efter Skissedillas skiss denna veckan.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

ha ha jag tror du fick all inspiration i sommar, själv bara tittar jag på mina pysselväskor

[Malin]
0

Haha, ja det är bara att hoppas på att det hållr i sig också! :)

Puma77
0

Jösses vad mycket du fått gjort. Jag har inte hunnit med något alls.

Kanonfina LO:s och barn gör sig alltid bra på dem;) Själv får jag väl nöja mig med kattkräken här hemma Skrattande

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Hm, att skrappa elektroniskt är ju egentligen det ultimata för oss som bor litet….eller hur Puma Flört 

Allt  man behöver får plats i plastburken som kallas dator….hm….ska nog en dag prova på Skrattande

[Malin]
0

Kul att ni gillar dem! :)

Puma77
0

#14 Digitalt började jag med innan jag kände att jag var mogen att testa mer på riktigt. Har alla mina LO:s kvar på datorn som jag gjorde under den tiden. är säkert mer än 3 år sedan nu;) Fast dessa är väl inte digitala som nilma visar här Obestämd

//Pia

[Malin]
0

Nej, de är inte digitala ;)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Ibland går det fort och blir fel tråd ha ha du har ju en digital med *oups*

[Malin]
0

#18 Hehe, ja det stämmer :)

[Malin]
0

En till..

Lillyblossom
0

Men hur får du ihop det till ett album?? Med pärm och rygg osv.? Eller köper du ett färdigt album och klistrar in hela ark så att det blir en mönstrad bakgrund?

Mvh Suz (Ny)

[Malin]
0

Jag köper ett album med plastfickor!

Lillyblossom
0

Ahaaa… Smart… Skrattande

Men kan man göra så som jag sa? Att klistra på ett helt ark i ett album eller blir det väldigt meckigt och krångligt? Antar att det blir dyrt men…. ;P

[Malin]
0

Hm, har aldrig gjort så men allt går väl om man vill?:) Jag tror dock att det kan bli väldigt knöggligt och sen har man ju inget skydd på samma sätt som man har mest plastfickorna om du förstår vad jag menar?

Lillyblossom
0

Sant, sant. Skrattande

Har ju aldrig gjort scrapbooking men är väldigt sugen på att göra ca. femtioelva olika album. :P

Ett av dessa tänkte jag skulle vara till min pojkvän innehållandes alla hans bilar under olika stadier av renovering osv. Men då vill jag inte att det ska bli så "flickigt" med massa krussiduller men jag vill samtidigt sitta och klippa och klistra en hel del.

Du/ni som är lite mer bevandrade i detta kanske har tips och råd? Kanske några bilder eller hemsidor ni kan hänvisa till?

Tack på förhand!

(Ledsen om jag kapar tråden. Obestämd)

[Malin]
0

Ahh, det lät som en kul idé med bilarna!

Ja, det beror lite på vad du är ute efter! Det finns massor av tips på butiker du kan handla i, om du är ute efter album som passar är det en sak, kanske "manliga" dekorationer.. ja det beror lite på! Starta gärna en egen tråd så är jag säker på att du kommer få mycket hjälp :)

Lillyblossom
0

Ok! Tack! :D