Alster, kritik/åsikt? :)
Brukar inte scrappa så mycket som jag vill, i och med att jag är kräsen med vad jag använder mitt material till, samtidigt som jag ser mig som rätt talanglös/okreativ. ^^
Detta brukar resultera i ett begränsat scrappande, men nu har ja lyckas få ur mig nåt iallafall och undrar om någon vill komma med lite kritik/kommentarer? :) Alla åsikter uppskattas!
Hursom, hade gjort en burk med curd i "gå-iväg-present" Och tyckte bara burken va lite ointressant, så här är resultatet :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker det blev jättefint, och du har som följt färgen på "curden" så det blev smakfullt. Bra sätt att hotta upp en tråkig burk på. Det du kan göra är ju att chalka kanterna på tagsen för att få lite effekt på dem med.
suck…jag önskar jag kunde texta snyggt jag med 
Tack! :) Va rädd att det blev lite "övermatchat" därav det lila/rosa organzabandet. :)
Har försökt chalka på prov, med det blir alldrig bra, bara klumpigt..
Tack :) Lärde mig lite kalligrafi av min lärare för länge sen, på högstadet. Något satte sig visst, men det e ju en lång bit kvar^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det rosa bandet bröt av perfekt
Tack! <3
Jag tycker det blev jättefint!
Jag skulle vilja bli bättre på att fixa hemmagjorda saker och piffa till dem som du har gjort. Grymt bra present och enkelt och uppskattat dessutom!
Läckert och just sånt här är kanonpresent. Funderar på att fixa något med en honungsburk senare då jag vet en person som riktigt älskar honung.
//Pia

Söt burk & fiffig present :-)
* ~* Ha en bra dag *~*