Tips ang. altering!
Jag skulle gärna prova att altra lite mer men har så dålig fantasi när det gäller det. Vad ska jag altra? Någon som har tips?
konservburk?
//Pia
Ah, ja varför inte? Fast luktar inte det gärna gammal mat då?

Alla möjliga lådor/askar är roliga att altra. Tändsticksaskar också. 
* ~* Ha en bra dag *~*
Tar man en konservburk som det varit kokosmjölk eller frukt i och diskar ur den ordentligt så är det inga problem.
//Pia
#4 Nej, det klart. Jag tänkte direkt på typ tonfiskburkar och ravioliburkar men det är en annan femma då :)
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag ska ge mig på att altra glasburkar, brukar annars mest bli olika storlekar och former på tändstickaskar. Tänkte man kunde fylla burkarna sen kanske med nåt fint godis och ha som present istället för blomma om man tex ska bort på middag.
#6 Haha, vad fiffigt! Först när jag läste telefon tänkte jag "whaaaat?" ;)
Tänkte jag också skulle ge mig på och altra en pärm att ha goda recept i uppe i sommarhuset…så får bli blommigt
Planerna var att altra burken på semestern, men när man åker ifrån 60-årspresenten får man lösa det på stående fot. Så det blev till att timmarna innan göra nytt kort och en altra en burk med hemmagjord sylt då själva presenten bara är en aktivitet.
Jag har altrat en konservburk som det varit ananas i, funkade kanon. Diskade bara ur den med diskmedel och lät torka först. Kika i min blogg http://asamia.blogg.se