Årets julkort 2011
Har ni börjat tillverka årets julkort än? Skulle va kul att ha en liten julkortstråd så att man får igång sin inspiration!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken

Jag har inte börjat men jag har handlat lite papper och börjat tänka på hur korten ska se ut.
Så snart är jag igång :-)
En julkortstråd måste vi absolut ha!
* ~* Ha en bra dag *~*
Oh, bra ide! Jag har köpt tim holtz season-papper… Och tänkt ut att jag ska göra staffli-kort… Resten finns kvar att tänka ut, och kreera :-) Kul med en julkortstråd!!!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Här är ett julkort som jag gjorde förra veckan! Julkort nr 6 var det :)

Jättefint! Är det glitter som du tagit runt cirkeln, det som ser ut som snö?
Ja, jag köpte det på akademibokhandeln för en tia, det blir super snyggt och ser ut som snö! ^.^
Tror jag håller på med det 7e nu. Har börjat med en ny vikning som jag bara älskar, får se om jag kan visa den senare någon dag. Sen har jag testat lite ovanligare färger. Hade papper kvar från inkidos serie förra året med rosa och limegröna julpapper;) Sen har jag gjort ett i brunt och turkost. Kan dock visa ett annat rosa julkort så länge.
//Pia

Otroligt snyggt!
* ~* Ha en bra dag *~*

Det blev bara några hemmagjorda kort i all hast här i år….. suck jag älskar ju att göra julkort, men tiden fanns bara inte. Man kanske skulle sätta sej å göra julkort till nästa jul redan nu!

Nu är det snart dax för påsk-kort….. kommer nog inte att göra några själv eftersom att vi kommer att åka till Egypten över påsken.