Klotterplank #2
Då ettan gick över 100 inlägg är den nu låst och ni kan nu börja skriva här istället!

Nu har jag sagt upp mej från mitt ena jobb (Dela ut tidningar) så nu hoppas att jag kan få lite mer sömn och ork och inspiration till att pyssla…..
Ska på en julmarknad med mina smycken till helgen, så just nu är smycken första prioritering.
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken

Synd att det inte händer så mycket här på detta forumet. För det är ju så trevligt att få inspiration från olika håll.
Jag ska på Symässan i Malmö imorgon, å jag läste att det även finns lite scrapping där. Ska bli spännande å se allt. Kommer nog att få hur mycket inspiration som helst. Sen gäller det bara att få tummen ur….

Toppen att forumet ska vakna till liv igen!
#3 Kul att du tycker det! Ska bli jättekul att köra igång igen och passar bra med pyssel inför jul också :)
Nu har sajtvärden fått en intresserad Medarbetare också, så det verkar lovande för sajtens fortsatta existens.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#5 Absolut! :)
Ja idéer har jag gott om. Hur pass de sedan är möjliga att förverkliga återstår att se.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Är det någon som pysslar med något juligt för tillfället?
Jag får önska er alla en bra helg :) Jag kommer jobba så inte mycket tid till scrapbooking inte men ska försöka sätta mig lite ikväll!

Här blir inte så mycket pysslat…. men jag känner att det är hög tid att börja med julkorten nu…… ett enda är klart….

Gott nytt år!!!!!
#11 Önskar sig detsamma!