Scrapbooking iFokus

Scrapbooking

Etikettfoto
Läst 3100 ggr
[michaelalundgren]
0

Vart framkallar Ni era bilder?

Som rubriken lyder.
Vart framkallar Ni era bilder?

Går ni till någon butik, eller skickar ni via internet?

Pris?
Leveranstid?
Frakt?

LiloN
0

Jag framkallar numera alltid hos Crimson. De är inte billigast men enligt mig bäst. Skickar via internet. Minns inte alls pris och fraktkostnad nu, det blir ju lite olika beroende på hur många bilder man har….

Vilket påminner mig om att jag borde fixa bilder och skicka in!

[Malin]
0

Jag gör alltid det via nätet, oftast genom Fuji! De har snabb leverans, är billiga och bra. De har ofta erbjudanden också!

Oftast skriver jag dock ut mina bilder här hemma :)

Evanlo
0

I förra veckan kom ett Sverige(?)-häfte i reklamen, där fick man 100 gratis bilder (frakten kostar) på www.fuji.se/gratis, men bara om man använde den länken. Vet inte heller hur länge erbjudandet gäller.

[michaelalundgren]
0

Crimson har jag hört ska vara riktigt bra. Men lite kul att se vart ni framkallar era foton någonstans :)

vinteralvan
0

Vi har köpt en fotoskrivare och skriver ut våra själva.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Crimson har jag blivit rekomenderad tidigare från annat håll, nu har jag ej provat dem, men just att de ska vara bra.

SusannAlg
0

Fuji direkt  Är jag jättenöjd med. Snabba och billiga och bra kvalite`.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Puma77
0

Oftast extrafilm då jag har rabatter där titt som tätt och konto. har använt migav Crimson tidigare för att få förstoringar och jag var supernöjd med dem. Korten var kanonfina.

//Pia

Spacegirl31
0

Sist använde jag mig av FUJI, hade 100 gratis bilder där. Helt okej, har provat coop innan, också bra. Ibland skriver jag ut bilderna själv, det går snabbast ;-)

* ~* Ha en bra dag *~*

Spacegirl31
0

Jag skickar alltså via Internet.

* ~* Ha en bra dag *~*

Ketang
0

Jag har använt Fuji Direkt ett par gånger men tycker nog att deras kvalité är rätt dålig! Nu har jag satt ihop två utställningar med mina foton och har då använt mig av Crimson som slår det mesta i kvalité. Tycker inte att dom är farligt dyra heller. Enda krånglet med dom är att man verkligen måste hålla koll på formatet man skickar in så man inte får vita kanter runt så ramar inte passar.

DjSmurfen
0

Jag använder Fuji jag med, oftast när dom har något erbjudande, väldigt snabb leverans =)

Niwa
0

Crimson äe super bra. vet inte hur det är nu men de ggr jag beställt så har jag fått datum när kortet är taget på baksidan. Det är super bra är man som jag kan skriva ut 100-200 bilder åt gångenSkrattandeOskyldig

Hälsa gärna på mig på Facebook.