Annons:
Etiketttävlingar-utmaningar
Läst 1340 ggr
[michaelalundgren]
2010-08-31 11:36

Fotoutmaning 1 september - 30 september..

Mellan den 1 september och 30 september kommer jag ha en fotoutmaning.

Fotot ska självklart röra något med scrapbooking. Det kan vara en bild på ett alster, eran hörna, när ni scrappar eller ngt annat roligt :) Det finns inget som är rätt eller fel..

Jag och nilma kommer välja ut 5-10 av bilderna som kommer in, sen kommer Ni som medlemmar få rösta på vilken bild Ni tycker är bäst. Därefter kommer en vinnare avgöras. Det är alltså Ni som är slutgiltiga juryn.

Priserna.. (Totalt 6 priser i potten!)
1a pris: iFokus Plus eller iFokus Minus och 1 trisslott.
2a pris: iFokus Plus eller iFokus Minus
3e pris: 1 trisslott.

Sen kommer jag/vi även slumpa ut 1 trisslott och ett iFokus Plus/Minus bland de bilder som inte gått vidare till "finalen"… Så kom igen nu, alla kan vinna!

Bilderna ska läggas i den här tråden, och max 3 bidrag per tävlande!

Annons:
[michaelalundgren]
2010-09-02 09:29
#1

Fotoutmaningen har nu dragit igång, så sätt igång och fota med er :)

[Daisy-Moa-Elsa]
2010-09-02 11:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Har inte så många bilder men kastar in en på min stora pysselbag som egentligen är en mjuk verktygsväska med maaaaassor av bra fack. Bredvid står en av mina små, den för berlocker och så. Den ser allt som oftast ut som på bilden Skrattande

[michaelalundgren]
2010-09-02 12:16
#3

Tanken med denna tävling eller utmaning är att ni ska "få tummen ur" och fota lite nya bilder. :)

Självklart får ni använda bilder ni redan har, men då försvann tjusningen lite från utmaningen tycker jag.

[Daisy-Moa-Elsa]
2010-09-03 01:16
#4

Förstod inte från TS -inlägget att den måste vara tagen samma dag som upplagd.  Tyvärr kan jag ej radera inlägg så kan nån vänligen ta bort den/ inlägget

[michaelalundgren]
2010-09-03 11:38
#5

#4 Du får använda den, jag var nog otydlig från början. Men många skriver att dom inte fotar så mkt, så tänkte att det kunde vara kul med en fotoutmaning då..

Lindali
2010-09-27 16:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hej! Jag vill vara med och tävla! Nu fick ag fick äntligen tummen ur och tog ett kort på min pysselhörna! Här tillbringar jag mycket tid! Just nu sitter jag och målar stämpelmotiv med ProMarkers.

www.lgsmycken.webs.com

www.mittlivsomlinda.blogspot.com

Annons:
SusannAlg
2010-09-28 14:57
#7

Lindali Å, så fint du har det! (Eller tokstädade du innan du tog kortet….. )Flört

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Lindali
2010-09-29 11:25
#8

Klart jag städade lite, men i och med att man har så pass stort utrymme så blir det aldrig så stökigt.. Att kunna ha allt framme och lättillgängligt, hänga upp det runtomkring sig är A och O. Sen till vänster om mig har jag ju en tom bänk, perfekt för avlastning… :P

www.lgsmycken.webs.com

www.mittlivsomlinda.blogspot.com

SusannAlg
2010-09-29 11:45
#9

Tomma bänkar…… vilket lyx…..Glad

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Lindali
2010-10-02 18:36
#10

När får man reda på vinnaren?

www.lgsmycken.webs.com

www.mittlivsomlinda.blogspot.com

[michaelalundgren]
2010-10-04 09:31
#11

Tyvärr, då det endast var 2 medverkande, så blir ingen "vinnare". Eller tyvärr och tyvärr, båda är vinnare ;)

Men blir ingen trisslott, utan båda kommer få välja antingen iFokus Plus eller iFokus Minus.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: