Annons:
Etikettbutiksrecensioner-betyg
Läst 2060 ggr
[Daisy-Moa-Elsa]
2010-08-13 14:25

Recension - Wild Orchid Crafts

Detta är en webbutik med säte i England. Webbshopen är tillfälligt stängd för flytt, man kan kolla runt i den men inte handla just nu (öppnar igen 15 augusti 2010)

Framförallt har de stort utbud olika blommor i alla de färger och storlekar, från några millimeter till några centimeter, rosor från ej utslagna knoppar till i full blom.  De flesta blommorna säljs i pack om 50-stycken vilket trots tillkommande frakt från England gör ett väldigt trevligt styckepris. Man kan ju alltid gå samman några vänner och dela på dem.  De har även lite annat, band och sådant men mina rekomendationer ger jag för det otroliga utbudet av blommor.

Jag har aldrig haft några problem eller strul med dem. Första gången tyckte jag att leveransen tog lite tid så jag mailade dem och frågade. Fick ett snabbt och bra svar, tyvärr tog den alltid lite tid till Sverige men varorna kom inom 2 veckor. Vet man om det när man beställer så upplever jag inte det som ett problem, deras otroliga utbud och fördelaktiga priser uppväger liten väntan

Jag har alltid betalat med mitt kort och det har aldrig varit några problem. Valutakurser kollar man enkelt på  exempelvis på www.forex.se

Min absoluta favorit webbutik för blommor Tungan ute

http://www.wildorchidcrafts.com/

Annons:
ica86
2010-08-13 14:32
#1

Deras utmaningar är alltid lika kul !!

Upp till toppen
Annons: