Annons:
Etikettbildgalleri
Läst 1015 ggr
michellemimmi
9/21/15, 8:06 PM

Mitt första Pocketletter! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen blivit klar med mitt första Pocketletter! Vet dock inte vad jag ska stoppa i för presenter… Men framsidan är klar i alla fall! :)

Hjärta/Mimmi

Annons:
Marinas Mix
9/21/15, 8:42 PM
#1

Tjusigt. Gillar de små kissemissarna.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
9/22/15, 7:21 AM
#2

Snyggt. Bra färgkompositon. Ser så genomtänkt ut.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

michellemimmi
9/22/15, 7:30 AM
#3

#1 jag gillar också de små kissemissarna! :D #2 ja först var det mkt genomtänkt, men sen i mitten av allt skapande så flippar jag alltid ur (koncentrationssvårigheter tror jag ;) och så bara kör jag på ;P så det blir sällan så genomtänkt som jag först tänkte! Haha :D

Hjärta/Mimmi

Marinas Mix
9/22/15, 7:45 AM
#4

#3 så är det med kreativitet😃Den gör som den själv vill och är omöjlig att tygla😂

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

michellemimmi
9/22/15, 8:35 AM
#5

#4 Haha, ja kanske är det så! Jag måste vara enormt kreativ, för jag kan sällan hålla endast en tanke eller ett projekt åt gången. … Så är det iofs med allt i mitt liv.. Om jag gör en sak så distraheras jag gärna av en annan. Så det kanske är lite kreativitet blandat med koncentrationssvårigheter ;)

Hjärta/Mimmi

PysselSab
9/22/15, 5:03 PM
#6

#5 Jag känner också igen den grejen. Plötsligt har man trillat av ursprungsidén och/eller "övergjort" någonting. Det är svårt om inte omöjligt att backa tillbaka då :P Men ibland är det kul att bara släppa lös kreativiteten fullkomligt. 

Men den du har gjort här ovanför tycker jag är jättefin och harmonisk! Bra jobbat verkligen! :) Vi vill se mer sådant! :)

Scrapbooking och pysseltillbehör hos www.instila.se

Annons:
michellemimmi
9/24/15, 10:38 AM
#7

#6 

Tack så mycket :)

Hjärta/Mimmi

Upp till toppen
Annons: